Adblue-емулятор для євро 6 для MAN Euro 6 Ман екблю вимикається
3 500 ₴
3 475 ₴
- В наявності 1 од.
- +380 (50) 279-52-91звонки, смс, Viber
Adblue-емулятор для євро 6 для MAN
Під час купівлі належного обладнання його переваги будуть укладатися в тому, що двигун вантажівки працюватиме в нормальному режимі, якщо вимкнути AdBlue. Але виникає ризик зіткнутися з низькоякісним обладнанням adblue. У такому разі відбудеться зламання обладнання. Також може виникнути проблема з працездатністю змінних систем, якщо неправильно встановлений датчик nox daf. Водночас система AdBlue і датчик NOX без використання емулятора часто виходять із ладу або потребують дорогого ремонту. Тому емулятор adblue для вимкнення сечовини допоможе підвищити рівень продуктивності роботи авто. Також він істотно заощадить гроші.
Що маємо в результаті:
- робота вантажного транспорту без обмеження потужності;
- подолання гружною вантажівкою будь-яких перешкод;
- датчик адблю не сигналізуватиме про несправність;
- немає нестерпного запаху від вихлопного газу;
- менша витрата дизельного палива;
- безпека під час експлуатації вантажівки;
- якщо знати, як вимкнути adblue, руйнування на ремонті в майбутньому не загрожує;
Зараз використання адблю емулятора на вантажних автомобілях дасть змогу запобігти поломкам у майбутньому. На спеціальних тематичних форумах про вимкнення adblue також модно знайти багато цікавої та корисної інформації.
Комплект adblue єmalator містить:
- емулятор AdBlue;
- мануал з використання емулятора adblue
інструкція зі встановлення:
EURO6 AdBlue емулятор установлення за допомогою посібника:
Емулятор Man Euro 6 не вимагає прошивки. Ви встановлюєте емулятор під металевою кришкою AdBlue Pump на правому боці позаду кабіни та від'єднайте вилку від AdBlue Pump і під'єднайте емулятор.
Далі необхідно видалити запобіжники:
F894 (мультисенсор у баку AdBlue)
F738 (+ 30 сигнал AdBlue pump)
F1084 (Датчик NOx вгору за течією)
Запобіжник F737 тепер запобіжник емулятора.
Запобіжник F1109 запобіжник датчика NOx вниз за течією і A1191 mufler датчик температури. Цей датчик має працювати правильно для регенерації DPF.
Нарешті, вам потрібно видалити живлення від NOx датчик нижнього потоку. Є два варіанти, один із яких полягає в тому, щоб відрізати штир 1 у штепсельної вилки датчика NOx, інший спосіб (найкраще) — це видалити штир 10 у штепсельній вилці X3212. Ця вилка видно ззаду двигуна з правого боку. Це штепсельна вилка TE (16 контактів) з жовтим ключем.
Основні атрибути | |
---|---|
Тип пристрою для економії | Електронний прилад |
Економія палива | 10 % |
Країна виробник | Китай |
Стан | Новий |
Виробник | MAN |
- Ціна: 3 475 ₴