Отримайте цих позицій безкоштовно при покупці «CEM DT-156 товщиномір лкп тесторі фарби професійний»
115 ₴
Батарейки в комплект
Вимірювач товщини покриття DT-156 призначений як для великих автосервісів, страхових компаній що здійснюють приймання та оцінку автомобілів, так і торговельних дилерів автомобілів, а також для магазинів торгують інструментом, фарбою і лакофарбовими товарами. Він допоможе Вам вибрати «не битий» автомобіль і не дасть Вам обдурити при купівлі нового автотранспорту.
Як показує практика, сума, витрачена на товщиномір, досить часто окупається вже після першого використання. Наприклад, після того, як електроніка розповість всю правду про пропонованої до купівлі машині, продавець змушений зробити хорошу знижку. Дуже важливо і те, що товщиномір відноситься до категорії приладів неруйнівного контролю. На відміну від старих методів вимірювання товщини ЛКП, він не завдає йому ніякої шкоди.
Переваги товщиноміра лакофарбових покриттів «СЕМ ДТ156»:
Три методи вимірювань: автоматичний (прилад сам визначає тип металу), магнітний і вихровий. Це дозволяє вимірювати товщину покриттів не тільки на магнітних основи, але і на кузовах з кольорових металів. Завдяки вдосконаленій технології вимірювань «СЕМ ДТ156» здатний перевіряти товщину ЛКП, нанесених на немагнітну основу з алюмінію, цинку, міді, інших кольорових металів та їх сплавів.
Функція безперервного виміру: дозволяє легко визначати переходи перефарбованих ділянок. В даному режимі на індикаторі висвічується товщина покриття у вимірюваному місці, яка динамічно змінюється при переміщенні датчика. Це дозволяє легко, а головне швидко визначити перефарбовані ділянки та їх межі.
Функція сигналізації на РК-дисплеї при товщині ЛКП вище або нижче визначених показників. Для полегшення роботи можна встановити нижню і верхню межу товщини покриття. Якщо прилад виявить, що товщина досліджуваного ЛКП не вкладається в цей діапазон, на дисплеї з'явиться відповідний значок.
Автоматичне відключення: продовжується термін життя батарей. Навіть якщо Ви забудете вимкнути прилад, через 3 хвилини він автоматично відключиться. Енергія батарей не буде витрачатися даремно, що продовжує термін їх служби.
Компактні розміри: товщиномір виконаний у форм-факторі мобільного телефону, його довжина не перевищує 11 см, а ширина становить близько 5 див. Завдяки цьому прилад легко поміщається в кишеню і його можна завжди мати під рукою.
Як працює товщиномір лакофарбових покриттів «СЕМ ДТ156«
Принцип дії приладу поєднує в собі два методу вимірювання товщини ЛКП — на основі магнітної індукції і вихрового потоку. Прилад може автоматично визначити матеріал основи (магнітний або немагнітний) і включити відповідний режим вимірювань. Крім того, є можливість вручну вибрати метод вимірювання за допомогою меню. Сила електромагнітного взаємодії датчика з корпусом безпосередньо залежить від товщини шару ЛКП, що розділяє прилад і металеву основу кузова. Даний показник обчислюється і порівнюється із заздалегідь откалиброванной шкалою, що знаходиться в пам'яті пристрою. Результати тесту перетворюються і представляються на РІДКОКРИСТАЛІЧНОМУ індикаторі в цифровому вигляді. Модель «СЕМ ДТ156» має масу переваг перед дешевими толщиномерами, головне з яких — висока точність вимірювань. Щоб використовувати цю гідність повною мірою, рекомендується проводити калібрування приладу перед вимірами на кожному новому об'єкті.
Процес вимірювань не тільки простий, але і максимально зручним
Щоб зробити вимір, піднесіть датчик приладу впритул до досліджуваному ділянці корпусу та натисніть відповідну кнопку. Пролунає звуковий сигнал, що підтверджує завмер, а на індикаторі з'явиться значення товщини шару ЛКП в місці тестування. Спочатку рекомендується виміряти товщину ЛКП на стійках і даху, оскільки ці елементи корпусу рідше всього пошкоджуються і піддаються перефарбовуванню. Таким чином, отримані тут показники можна використовувати як орієнтир для подальших тестів. Потім бажано провести виміри на всіх деталях кузова з кроком 20-25 см, зменшуючи цей інтервал на підозрілих ділянках, де спостерігаються значні відмінності від середніх значень.
Результати тестів подаються до найпоширеніших одиницях: мікронах, міліметрах і миллидюймах
Діапазон стабільних вимірів товщиноміра лежить в межах 0-1300 мікрон, чого цілком достатньо для виявлення додаткової (незаводской) фарбування автомобіля. Товщина ЛКП на перефарбованою деталі корпусу зазвичай відрізняється від показників оригінального покриття на десятки і сотні мікрон (в більшу сторону). Зробивши виміри, можна побачити цю різницю і зробити відповідні висновки. При цьому прилад здатний з легкістю знаходити ділянки локального ремонту і визначати забарвлення з переходом». Одиницю виміру (мікрони, міліметри або миллидюймы) можна вибрати за допомогою меню.
У режимі безперервного виміру можна помітно прискорити перевірку
При активованій функції безперервного виміру прилад кілька разів в секунду сканує тестовану поверхню і оперативно оновлює дані на РК-дисплеї. Завдяки цьому можна просто водити сенсором уздовж досліджуваного ділянки, отримуючи актуальну товщину фарби в реальному часі. Це скорочує терміни дослідження кузова, а також дозволяє легко визначити перефарбовані місця та їх межі.
Як відрізнити машину, яке побувало в ДТП від «битій»?
Більшість угод купівлі-продажу автомобілів припадає на старі машини. Така ситуація характерна для всього світу, і головною причиною, природно є відносна дешевизна вживаної техніки. Особливо часто вживані авто набувають новачки, щоб освоїти навички їзди на автомобілі, який не так шкода зіпсувати. Зазвичай старі машини купуються на авторинках, у спеціальних салонах або у приватників. При огляді техніки, її власники дають своєму товару виключно позитивні характеристики, видаючи класичну фразу, — «аварій не було, не бита, не фарбований». Однак нерідкі випадки, коли після покупки і першого попадання на ремонт в пристойний сервіс, майстер впевнено заявляє, — «машина вже була в серйозному ДТП, і поточна поломка — наслідок давньої аварії». Така ситуація прикра подвійно: по-перше, за автомобіль сплачено, як за «майже новий», а по-друге, незважаючи на це, доводиться вкладати додаткові гроші в ремонт.
З товщиноміром ЛКП Вам не доведеться купувати «кота в мішку»!
На перший погляд, гарантувати себе від подібних ситуацій практично неможливо. Технології застосування автокосметики сягнули захмарних вершин і навіть досвідчений автомайстер не завжди здатний за зовнішнім виглядом машини відновити її «біографію». Однак існує чудовий спосіб з'ясувати, чи брав участь автомобіля в ДТП, шляхом проведення апаратних вимірювання товщини лакофарбового покриття (ЛФП) на його корпусі. Для цього порівняно недавно були розроблені унікальні прилади — товщиноміри. Вони дозволяють точно визначити товщину ЛКП в різних місцях кузова, а значить встановити — чи проводилася рихтування, шпаклювання і наносилися чи шари фарби поверх заводського покриття. Тим самим, можна отримати об'єктивну інформацію про «битість» або «небитости» машини і навіть обчислити конкретні ділянки корпусу, які зазнали пошкоджень.
Три способи калібрування для різних умов і різних об'єктів
Для досягнення максимальної точності результатів вимірювань виробник рекомендує відкалібрувати прилад перед дослідженням кожного нового об'єкта. Доступні три способи калібрування.
Базова калібрування. Прилад відкалібрований за цим методом за замовчуванням з заводу. Ви завжди можете відкалібрувати товщинометр з використанням зразків, що йдуть в комплекті.
Калібрування на нуль. Калібрування проводиться на чистій, без ЛКП поверхні об'єкта.
Калібрування по декількох точках. Спочатку проводитися калібрування на нуль на поверхні досліджуваного об'єкта. Потім проводиться калібрування по декількох точках за допомогою каліброваної фольги з комплекту поставки.
Постійна оперативна пам'ять для зберігання результатів вимірів
Товщиномір автомобільний «СЕМ ДТ156» оснащений двома видами пам'яті для зберігання результатів вимірювань.
Оперативна — призначена для зберігання до 80 поточних результатів вимірів. При переповненні пам'яті найстаріші результати стираються, на їх місце записуються нові. Після вимикання живлення пам'ять обнуляється.
Постійна — в ній можна зберігати результати вимірювань в 4 групах по 80 записів у кожній. Окремо для кожної групи можна встановлювати мінімуми і максимуми вимірів, робити калібрування. При переповненні пам'яті на дисплей виводиться повідомлення «fl», після чого запис в пам'ять припиняється. Після вимикання живлення всі результати зберігаються.
Результати досліджень легко переписати на жорсткий диск ПК.
Технічні характеристики:
• Режим роботи: постійні вимірювання і поодинокі
• Вимірювання магнітних і не магнітних металах (автоматичний / ручний вибір: Fe/NFe)
• Режими роботи дисплея: мин, макс, усредн., середньоквадратичне відхилення.
• Пам'ять: 320 вимірювань ( 4 групи вимірювань)
• Настроювані рівні тривоги
• Діапазон вимірювання товщин: 0 — 1250 мкм
• Похибка: 3%
• Роздільна здатність: 0,1 мкм
• Інтерфейс: USB
• Габарити: 113 х 54 х 27 мм
• Маса: 110 р.
Комплект поставки:
товщиномір «ДТ-156»;
калібрувальна еталонна пластина 5шт ;
алюмінієва пластина;
металева пластина;
міні отверточка для батарейного відсіку;
Диск з ПЗ
USB кабель для підключення до ПК;
батарейки типу «ААА» (2 шт.);
гарантійний талон, інструкція російська мова
Основні | |
---|---|
Виробник | CEM |
Стан | Новий |
- Ціна: 3 350 ₴